Verisure Oy

Verisure Oy


Hälytysjärjestelmän nimi: Verisure Oy
Osoite: Palkkatilanportti 1, 00240 Helsinki
Puhelinnumero: 0102179195
Sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@verisure.fi
Kotisivut: www.verisure.fi

Anna pisteet

1 tähti2 tähteä3 tähteä4 tähteä5 tähteä (ääniä: 1, keskiarvo: 5,00 / 5)
Ladataan...
4 arvostelua

    Nimetön

    Kaikki toimii mutta ongelma on tarvitsen 2 tarraa oviin Pää ja pihanpuoleiseen oveen. On syntynyt ongelma 3 kertaa on meille tarjottu hälytin järjestelmää soitettu ovikelloa klo 19.30 jälkeen.Teidän oma edustaja mukaan luettuna.Väittävät että ei ole tarraa näkyvissä.On esim postilaatikossa mutta ei tule nähtävästi huomioitua.Jos ystävällisesti lähettäisitte postissa ELLEI TÄÄLLÄ LIIKU TEIKÄLÄISIÄ. Terveisin Tapani Viherlaakso Kekomäentie 2 A 00940 Helsinki

    Tapani Viherlaakso

    Kaikki toimii mutta ongelma on tarvitsen 2 tarraa oviin Pää ja pihanpuoleiseen oveen. On syntynyt ongelma 3 kertaa on meille tarjottu hälytin järjestelmää soitettu ovikelloa klo 19.30 jälkeen.Teidän oma edustaja mukaan luettuna.Väittävät että ei ole tarraa näkyvissä.On esim postilaatikossa mutta ei tule nähtävästi huomioitua.Jos ystävällisesti lähettäisitte postissa ELLEI TÄÄLLÄ LIIKU TEIKÄLÄISIÄ. Terveisin Tapani Viherlaakso Kekomäentie 2 A 00940 Helsinki

    mummo

    irti nyt 150€ haluan kaikki raha takaisin!
    Paska järjestelmä ja paskianen palvelus.
    Aferiisti.
    Rikollinen yritys.
    Älä osta heidän järjestelmä. turha rahaa.
    Kuvat ei ollut 21 min. sirena ei kukaan kuulut ja protokooli murto hällytys on WC paperit poliisille. Vakuutus ilman poliisi päätöksiä ei maksaa mitään. Advokati 7 kpl olivat paska omassa housussa.
    En ota sinun asiani. Korruptio on Suomessa. Suomi maa on auki . Varovasti. Abloy kaikki auki ilman avaimetta ja ulkomurtoa. Ei saa jääsi mitään rahaa ja kultaa ja kortit voi olla että sinä seuraava uhri.
    Kerro sitä kaikille tuttuville. Hyvää ystävän päivä kaikille.

    Merja Hippeläinen

    Myynti toimii tehokkaasti, mutta sen jälkeen on kyllä todella hankala saada yhteyttä myyjään, asiakaspalveluun tai asentajien. Ongelmien hoidon kanssa viivytellään, toiminnasta puuttuu kokonaan proaktiivinen ote sekä hyvän asiakaskokemuksen varmistaminen.

Arvostele, kommentoi tai kerro kokemuksista